May

\Assalamualaikum/

Apa agak-agaknya aktiviti bulan Mei? Makan,tidur,pergi sekolah,mandi,tengok tv,buat hw,gigit kuku and bagai. Gigit kuku? Jujur,itu memang aktiviti aku. Tapi tak selalu lah. Time sedih,kecewa,pikir sesuatu,kuku jadi mangsa gigitan aku. Nasib aku tak gigit korung kan?

Awal-awal bulan,kami ke Uitm Dungun. Ada kem apatah. Aku cuma tumpang saja. Btw,aktiviti sedap and aku enjoy sangat-sangat. Memanglah tempat tu tak secantik USM,tapi bro and sis sana baik-baik layan kami. Macam-macam aktiviti. Ada kena menyanyi,ada kena joget,ada kena berlakon,ada yang kena jalan itik. And aku? Tak kena apa-apa. Aku selalu mengelak.Tapi,hairannya budak-budak yang pemalu jadi tak malu dah. Hebat. And,ada satu aktiviti yang menyakitkan. Iaitu berebut gula-gula. 40 orang berebut gua-gula termasuk aku. Sakitnya dada aku langgar Siddiq. Nasiblah time tu dia series berebut. Takdelh dia sedar apa yang berlaku.
Fasfasfayfa with Abang Apek.

Aku satu geng dengan abang apek. Punyalah best dia menyanyi lagu Aspalela. Baru je nak tepuk tangan,terus diberhentikan. Abang apek masuk Af lorgh? :)
In the small toilet. 
Again with Aini. Tudung aku belokkah atau pipi tembam sebelah? Salah apakah ?

Kami kumpulan 3 dapat nombor1 atas usaha aku yang mendadak

Gwiyumi. 

Ok. Sori Azlyn coz curi gambar. Malas nak minta. Nak curi lagi best. 

16 Mei,sekolah kiteorang ada sambut hari Guru.Sambutan tak seperti tahun sebelumnya. Takde permainan diadakan disekolah,guru-guru main badminton and bowling dekat MesraMall. Tapi sambutan kali ni memang banyak sangat persembahan daripada pelajar. Huh! Pada awalnya,cikgu Saloma iaitu cikgu yang digeruni,komen pada gambar gwiyumi aku dengan Aini. Minta aku persembahkan gwiyumi hari guru nanti. Fush,nasiblah dia tak betu;-betul mencari kami. Btw,aku kagum dengan persembahan dua orang sahabat aku. Aini and yusra. Persembahan yang mantop. 

Apa lagi best eh? Oh ye. Aku dah milik orang. Hafizul Farhan namanya. Aku akan sayangkan dia. Aku akan belajar mencintai dia. Doakan kami kekal. Tarikh? Ta yah tahu. Tak masuk Spm sekalipun. 

Btw,korung kena jaga diri tahu. Happy Holiday. :)