2 In 1 part 2

\Assalamualaikum/

Sambungan dari part 1 eh,memang banyak sangat gambar kan? Ok sorry sangat. Malas taip,cuma paham-paham je lah dari gambar ok? Kan silent reader aku semua bijak-bijak!


Masa hari sabtu last kejohanan olahraga,Izleen mari dekat aku. Dia cakap,"Firah,aqiem panggil". Geng-geng FASFASFAYFA ni semua ternganga. Aku bangun and pergilah. Ingatkan Izleen tipu,tapi memang betul tu Amir Mustaqim. Yang peliknya,muka dia semakin kecil. Tak hensem da. Tapi kan,tapi kan,tapi kan,kawan-kawan dia puji aku. Haha,kelihatan muka dia agak jeles. Kami berborak-borak tanpa hirau orang sekeliling. Kami borak dalam 5minit. Taklah lama sangat tapi banyak juga lah topik yang terkeluar. Em,malas lah cerita banyak-banyak sangat. Die pergi dekat Amir,and ucap Tahniah. Amir memang ternganga. **Sebab aku bercakap dengan aqiem lah,timbul balik gosip yang aku dengan die still kapel. Sape tak bengang. Boleh dikatakan dalam 5 orang sunior SMKP tanya aku pasal ni. **

Habis lah cakap pasal minggu ni. Olahraga tahun ni memang best. Aku tabik spring ah!

Minggu kedua,ada pertandigan bola sepak. Tengok C.R main,pakai kasut warna pink woook.. Cumil ah! Tapi malangnya,sekolah aku tak dapat ke peringkat daerah. Tengok muka sorang-sorang,memang menakutkan. Nak tegur takut. Baik buat tak tahu.

Syukur,kakak ipar aku yang duduk di Sungai Petani Kedah selamat melahirkan baby girl. Double wow,muka dia macam muka aku. Ibu dia jeles gile weh. Cuti seminggu ni insyallah pergi jenguk.


Dan dia dinamakan Nur Zara Airis Binti Muhammad Muzawadi. 

\Asssalamualaikum/