2 In 1

\Assalamualaikum/


Boleh aku tahu berapa hari dah tak update? Seingat aku,munking 2 minggu kot.. Yang pasti sekarang nak update untuk dua minggu terus..

Minggu olahraga

Aku,Fiza,Sarah. *aku hantu rojak

Masa lalu

Aku seorang yang kecil dan tak besar-besar

Suri rumah g22 a.k.a mak aku,perli muka aku. Senyum hingga "keriput mulut".. 

Budak form 3 yang kecil,comel molek.

Ia amat berat 

Sabtu merupakan hari kemuncak. Baju berwarna pink memeriahkan lagi SMKP. Sesetengah panggil kiteorang geng TV3. Sabar je lah. Tapi kenyataannya,kami geng FASFASFAYFA.

You see,mate aku yang masih mengantuk. Fasfasfayfa punya pasal,aku kenalah bersemangat wira waja. :)

Senyumah kiteorang sangat menawan kan?

Wani,Atikah n Farah takde dalam pic ni. 

Pusat beli belah datang sekolah aku weh! Buat diskaun 90%.. Memang rugi gila korang tak mari.

Baju murah,sape tak nak kan? *just action

rm0.50 sahaja. Beli-beli-beli. *dah abis stok lah. :P

Depan kemah rumah aku sendiri. Camne,cantik kan?

Depan kemah rumah Bestari. Fav colour meh. :)

Tiger Bee. 
Dengan Yusra. Budak yang suka marah aku makan rojak buah. Katanya kanser rahim. Terus hati aku berdebar-debar. Yang pasti,die cuma berguraw. Sayang mu ketat-ketat yusra.

Fasfasfayfa bergambar dengan maskot rumah merah. MULIA

Fasfasfayfa dengan maskot rumah Biru,Bestari

Tengok,Maharaja Lawak mari SMKP weh. Sekali lagi korang rugi.. Buuu.

Sambung ke part 2 ye?

\Assalamualaikum/