Welcome 2013

Tirai 2012 akan berlabuh dalam jangka masa tak lama lagi. Manakala tirai 2013 sabar menanti setiap saat. 2012 adalah tahun paling banyak memberi cabaran hidup. Cabaran menjadi seorang yang sabar dalam semua aspek tidak kira sama ada pembelajaran,perpisahan dan macam-macam lah. Tawa tangis persahabatan dapat dilihat. Munking 2012 adalah tahun paling banyak aku menangis. Menangis kehilangan orang tersayang,menangis saat diri tak diperlukan,menangis saat diri ini tak dapat buat yang terbaik,menangis saat keputusan diumumkan dan menangis saat kegembiraan.

Geng2 lompat pagar. *Geng selamanya*

Kawad kaki daerah 2012

It me. Gambar gelap sikit eh? Aci?

Kelas tambahan 2012

Hari guru *aini*

Hari Guru. *aini*

Bersiar-siar

Kem Daerah

Hari Raya 



Big Hope
1 .Kurangkan dosa dan banyakkan pahala,
2 .Menjadi anak solehah,
3 .Taat perintah Allah,
4 .Tak lupakan kawan,
5 .Hidup sederhana, 
6 .Kurangkan bemain,
7 .Banyakkan belajar,
8 .Takde musuh,
9 .No kapel,
10.Ringankan beban keluarga *banyak jimat*,
11.Hormat guru,
12.Kurangkan lompat pagar anjuran sendiri,
13.Berlari ke surau,
14.Lupakan aqiem *friendship*,
15.No diet,
16.Giat bersukan *kalau sekolah lain*,
17.Jalan masa merentas desa,
18.Kawad perlu dibubarkan,
19.Sekolah banyak cuti,
20.Banyakkan peluk Mak *aku sayang dia*,
21.Kurang bercakap dengan abang aku *dia jahat*,
22.Menjadi sunior baik Smkp,
23.Belajar memasak *nanti takde masa dah*,
24.Semua M.E.R.A.H,
25.Kekal perhubungan samada persahabatan atau keluarga.
26.Semua semua kenyataan


Packing barang-barang pemberian aqiem. Semua aku hargai. Aku tak sanggup nak bakar dan aku tak sanggup nak buang. Aku cuma simpan untuk kenangan. Kalau dibiarkan mengata,semakin mudah aku ingatkan dia,semaki perit aku rasakan. Biarlah aku merasakan keperitan ini. Hidup ni bagaikan roda. Saat aku dibawah,saat tu dia diatas. Munking suatu hari nanti aku diatas dan dia dibawah. Saat itu dia merasakan apa yang aku rasakan. Sekarang masanya aku terima takdir untuk lupakan dia. Sebab jodoh Allah tentukan. Sebenci mana kita pada seseorang,kalau dah jodoh tak kemana. Sesetia mana kita pada seseorang,kalau takda jodoh takkan bersama. So,munking suatu hari nanti aku jumpa lelaki yang lebih baik daripada dia. Tapi,aku kenalah jadi baik kalau nak lelaki yang baik. 

The big hopes,kawan-kawan tak lupakan aku kalau aku sekolah lain. Maka inilah post terakhir pada tahun 2012. Mengupdate blog adalah perkara menarik bagi aku. Menceritakan pahit manis. Walaupun follower tak seberapa ramai.

Mengakiri dengan Assalamualaikum. *Jumpa esok*