Be Careful

Bila dah jadi milik seseorang,batas pergaulan kena jaga. Lebih-lebih lagi sekarang dia dah pandai jeles.
Alhamdulillah dia manusia normal. Maklumlah,dulu aku sorang je yang jeles tapi sekarang ni aku dah ada geng. Bila dia tahu macam mana jeles,barulah dia tahu bagaimana jeles aku dulu.Dan sekrang dia cuba berubah sedikit demi sedikit setelah ku lepaskan segalanya yang tersirat dihati ku ini. 

Dan aku perlu berhati hati dengan orang sekeliling aku. Seriesly,aku kena tuduh mentah mentah dek pasal blog aku banyak pasal Amir? Oh nonono. Reader tu tak tahu ke bile aku kapel? Klu nak ckp kat Paan tu,cakap la psl post bulan 5 ke atas. Kalu bulan lepas-lepastu,rasanya tak payah la kot,rasanya macam menambah dosa je kan. Lagipun dulu aku pom tak kenal paan as now. 

Jangan bawak mulut to apart we each other?

Me with katak. Walau geli,kami orang pertama siapkan pembedahan.  


Dayang dayang. Sempena galeri sejarah. Hope Smkp dapat mewakili negeri pulak

MusHa. Haha. :) I love u.